“Müasir mediada reklam və marketinq” kitabının təqdimatı keçirilib

06/12/2018

Jurnalistika fakültəsində “Jurnalistika” Elmi-tədqiqat laboratoriyasının nəşrlər seriyasından sayca ikinci olan “Müasir mediada reklam və marketinq” kitabının təqdimatı keçirilib. Tədbirin moderatoru elmi işçi Samir Mirzəyev qonaqları salamlayaraq, “Müasir mediada reklam və marketinq” kitabı barədə qısa məlumat verib. Bildirib ki, topluda reklam və marketinq probleminə müxtəlif istiqamətlərdən diqqət yetirilir, Azərbaycan mətbuat tarixində reklam ənənələrindən başlayaraq müasir mediamızda sözügedən sahədə mövcud olan vəziyyət nəzərdən keçirilir.

Sonra çıxış edən Jurnalistika fakültəsinin dekanı, nəşrlər seriyasının rəhbəri, filologiya üzrə elmlər doktoru Vüqar Əliyev “Jurnalistika” Elmi-tədqiqat laboratoriyasının nəşrlər seriyasının yaranma təşəbbüsündən, yeni medianın reklam və marketinq strategiyasının auditoriyaya ciddi təsir edən başlıca amillərdən biri olduğuna diqqət çəkərək vurğulayıb ki, kitabda faktoloji materiallar əsasında internet mediada müasir reklamçılığın başlıca meyarları və formalaşması prinsipləri təhlil edilir.

Tədbirdə iştirak edən kitabın elmi redaktoru, professor Nəsir Əhmədli, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin yanında Bilik Fondu İnformasiya Təminatı sektorunun rəhbəri, dosent Xatirə Hüseynova,  Beynəlxalq jurnalistika kafedrasının müdiri, professor Həmid Vəliyev, professor Qulu Məhərrəmli, Tarix fakültəsinin dosenti Səidə Quliyeva, AMEA-nın dosenti Aynurə Paşayeva, dosentlər Ayaz Musayev, Zaur babayev, Məmmədismayıl Mehdiyev çıxışlarında kitabın əhəmiyyətindən danışaraq onu yüksək qiymətləndiriblər və bu kimi tədbirləri təşkil etdiyi üçün fakültə rəhbərliyinə öz təşəkkürlərini bildiriblər.

Elmi redaktoru filologiya üzrə elmlər doktoru, professor Nəsir Əhmədli olan toplunun redaksiya heyətinə professorlar Cahangir Məmmədli, Şamil Vəliyev, Həmid Vəliyev və Allahverdi Məmmədli daxildir.

Kitabda nəzəri problemlərin analizi fonunda müasir mediada reklam və marektinqin təşəkkülü və inkişaf istiqamətləri aydınlaşdırılır, eyni zamanda müqayisə üçün Türkiyə və Rusiya media sektorunda reklam və marketinqin vəziyyəti ilə bağlı ayrıca geniş şərhlər təqdim edilir. Əsər jurnalistika sahəsində araşdırma aparan tədqiqatçılar, bu ixtisas üzrə təhsil alan tələbə və magistrlar, həm də geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulur.

Mətbuat və informasiya şöbəsi, 06 dekabr 2018-ci il.

Xəbərlər

Bakı Dövlət Universitetinin Himayəçilər Şurasının ilk iclası keçirilib

Bakı Dövlət Universitetinin Himayəçilər Şurasının ilk iclası keçirilib
18/05/2019

BDU-nun “Gənc istedadlar” liseyində “Heydər Əliyev irsi elmimizin qarantıdır” mövzusunda II Respublika şagird konfransı keçirilib

Ümummilli Lider Heydər Əliyevin tarixi xidmətlərindən, elm və təhsilin inkişafı istiqamətində gördüyü işlərdən danışan A.Kazımzadə bu siyasətin Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirildiyini bildirib
17/05/2019

“Tarixçi alimlərimiz” adlı silsilə layihənin növbəti qonağı professor Anar İsgəndərov olub

BDU-nun və Tarix fakültəsinin 100 illik yubileyinə həsr edilmiş “Tarixçialimlərimiz” adlı layihənin növbəti qonağı Tarix fakültəsinin Mənbəşünaslıq, tarixşünaslıq və metodika kafedrasının müdiri, professor Anar İsgəndərov olub
16/05/2019